Oswiadczenie

2013-11-27 19:41

Oświadczam, co do wpisu w księdze gości " A czy wiecie drodzy cZlonkowie Samoobrony iz Grzegorzewski wstapil do PiS-u - to kanalia"  że nie jestem, nie byłem i nie mam zamiaru byc członkiem PiS. Szanowni czytelnicy odwiedzający stronę wytłumaczmy sobie jasno dlaczego nie ma Samoobrony w Pabianicach i dlaczego ta strona nie działa. A no dlatego, iż po wyborze nowego szefa Samoobrony Lecha Kuropatwińskiego została rozwiązana organizacja Pabianicka i została rozwiązana również organizacja  młodzieżowa. Coż władze obecne Samoobrony okazały się patrzec co tu można jeszcze ugrac i najlepiej wysadzic ludzi chcących pracowac dla Samoobrony a Samoobronę pociągnąc na dno co zresztą ma miejsce jak widac. Nie mam pretensji o to. Obecnie jestem bezpartyjny, nie należę do żadnej partii politycznej. Najprawdopodobniej wystartuję w wyborach samorządowych również jako kandydat niezależny.

 

To tyle co miałem do przekazania. 

 

Dawid Grzegorzewski